Victoria Solås

2013-02-12
17:31:00

12 Februari 2013
Kunde verkligen inte somna igår. Sist jag tittade på klockan inatt var vid halv 3. Sovit jätte dåligt inatt och fick ett sms av en dam som ville att jag skulle komma på en jobb-intervju kl 14, fick jag kl 8. Min klocka skulle ringa kl 9. Så lång och stirrade på den tills den ringde .. Yeeey! Hade lektion mellan 10-12.15. Jag var ensam där. Skulle egentligen vara 2 st till. Men de kom inte? Det enda jag har att säga om matten är att det är SUPER länge sedan jag räknade ett mattetal ens .. Jag kände mig helt efterbliven och förstod nästan ingenting av vad han gick igenom. Till mitt försvar har jag faktiskt inte öppnat en mattebok på mer än ett år! Fick sluta 45 min tidigare då han skulle på mötte. Tackade inte nej till det.

Kom hem och där var Alexs mor och syster. Jag och Sara gick till Hemköp för att handla minigrejer. Kom hem, åt en semla och gick till Umo. Frunderar på att ta ut min p-stav. Men hon jag hade sa att jag skulle ha den iaf 6 månader för den kan "spöka" lite. Om det fortfarande var lite krångel så skulle jag få prova att ha piller i 3 månader till. Om det fortfarande var strul så ska den ut. Den har liksom flyttat sig 2 hela cm sen vi satte i den ..

Hamnade här hemma. Letat reda på en graf-räknare, så min lärare får tillbaka sin. Försökte göra lite matte, men jag förstår verkligen ingenting! Gav upp det och gjorde 2 av mina 3 inlämningar i engelskan. Den ena ska vara inne på måndag och den andra nästa måndag. ett formellt brev till ett hotell som jag hade glömt min kamera på och ville ha tillbaka. Den andra var om varför jag läser engelska. Tänkte att det lika bra att ha det klart? Så slipper man stressa med att det ska in. Lika bra att få det gjort. Nu sitter jag och lyssnar på musik. Hittat en as-skön låt som jag lyssnat på sedan jag satte mig vid datorn typ! Slänger upp den i ett annat inlägg lite senare.

Nu ska jag vara duktig och göra lite mat. Inte ätit sedan frukost och det var vid 9-tiden .. Sen ska det bakas en 4 eller 5-sats med chokladbollar! Mums!

Over and out!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: