Victoria Solås

2013-02-11
20:05:00

11 Februari 2013 - Skolstart!
Jahapp, då har man varit på sin första lektion sedan juni! En engelska lektion på 2,5 timme .. Rätt tunga lektioner. Gick ifrån 1 gång för att svara när någon ringde. Vilket visade sig vara ett av de jobben jag sökt. Ska på jobb-intervju på onsdag kl 13.15. Awesome! Dagens lektion var helt okey, bara gått igenom vad de som började i januari har gjort de senaste 5 veckorna. Har en uppgift som ska vara inne nästa måndag. En enkel sådan, skriva om mig själv ..

Lyckades tappa mitt bankkort på vägen till "skolan". Glad tjej! Så när jag hade slutat, sprang jag, typ, till Nordea. Var där 15.56 och trodde de stängde vid 16. Hade så klart turen på min sida så de stängde, trevligt nog, kl 18. Får nytt i slutet av veckan, förhoppningsvis. Mötte upp Mihja. Sprang runt i massa affärer på stan och hade de allmänt trevligt! När vi kom hem, hade världens bästa pojk gjort spaghetti och köttfärssås, mums!

Har inte gjort så mkt den senaste timmen. Gjort chokladbollar. Ska äta dem senare, när pojken har slutat spela .. "Ska bara spela en liiiten stund" sa han igår och gick o la sig hos mig kl 5 på morgonen. Ja! Nåväl, ska sätta mig och titta på Ponnyakuten nu och sedan världscuphoppningen i Bordeaux. Tror inte det har kommit ut något nytt avsnitt av Lyxfällan. Om inte så ska jag göra min hemläxa!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: