Victoria Solås

2013-03-10
11:28:00

10 Mars 2013
Idag är ingen vanlig dag. För idag fyller bloggen hela 2 år!
 
Känns rätt otroligt att jag haft den så länge! På ett sätt är det helt underbart för man kan gå tillbaka och leta upp massa gamla saker. Tex bilder från när jag var i Frankrike eller praktiken i Blekinge. Det är några högpunkter som jag tycker har varit riktigt roliga.

På tex Fb är det inte samma sak. Där lägger man kanske inte upp och skriver så "dagligen" som man gör på en blogg. Där är det några få meningar kanske om vad som precis hänt eller som ska hända. På bloggen kan man beksrkiva mera utförligt tex om ett ridpass. Har för övrigt räknat ut att jag kan tidigast ta ner än häst om 2 månader. Snacka om att jag längtar!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: