Victoria Solås

2013-03-02
11:35:00

Bildbomb - Del 1
När jag ändå har slängt upp bilder på ridning, kan jag ju lika gärna slänga upp andra häst-bilder också!
Jaja, vet att jag sa andra häst-bilder. Men detta är ju galopperandes över en grön äng, barbacka!
Ora'miss som liten, när hon var monterhäst på Elmia.
Jag och Bahir. Bästa att man ser tungan sticka ut!
Orchid och Ora'miss som föl.
Min allra första häst - Bon Jovi
Felix - Mammas häst
En till bild på Bahir.
Lilla Rosita fick vara med också
Sötaste Zahyr
Ett fyrspan med Shagya Araber när vi var i Topolziancy, Slovakien i -08
Spanska Ridskolan ifrån Wien var och vissade upp sina skolor.
När vi var där nere fick vi en guidad tur på ett riiiiiktigt stor stuteri. När vi gick igenom en stooor hage med många ston och respektive föl så hade jag en som förföljde mig vart jag än gick. Pappa lyckades knäppa detta kortet på mig och stoet. Hon var super mysig för övrigt!
En rolig grej är. Detta är pappas bild
Detta är min. Från en helt annan vinkel!
Ifrån Tysklan -09
 
Avslutar denna bildbomb här och slänger upp resten en annan dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: