Victoria Solås

2013-12-09
17:16:00

9 December 2013
Hejsan hoppsan!
Tänkte dela med mig av mitt julrim som jag skickade in till 3:s tävling.
Där man kan vinna en vit Samsung Galaxy S4.
OBS! Endast för 3:s kunder.

Vintern är kall och släpar med sig snö,
Jag hoppas inte att våren står nära på kö.

Skidor, slädar, jul och advent,
Jag hann aldrig se om det var tänt.

Tillsammans vi skapar en underbar dag,
Med häst och ponny blir vi ett underbart lag.

Värma choklad och äta en massa,
Det är det som tillhör julens kassa.

Med det vill jag buga och bocka,
Innan jag hinner titta på min klocka.

Klockan är 3 och på Kalle Anka vi ska se,
En timme till all frestelse.

Om hopp, lycka och sång,
Det blir ett väldans hålligång.

Äta god mat och gröt,
Jag hoppas jag hittar en nöt.

Jag önskar en Samsung Galaxy S4,
Hoppas jag kan fånga den med en lyra.

Julen är blandad med stress och frid,
För barnen det blir sagotid.

Alla vuxna blir till barn,
När de klär var sin gran.

Det är allt jag önskar mig till jul,
Med detta rim hoppas jag ni har haft kul!
 
För att komma till tävlingen: tryck här!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: