Victoria Solås

2013-12-07
20:33:00

7 December 2013
Hejsan hoppsan!
Råkade trilla in här. Var ett bra tag sedan sist man skrev ett inlägg.
Inte lika kul när man inte har internet och endast kan blogga ifrån telefonen.

Det som har hänt sedan sista jag bloggade:

- Flyttat till ett hus uppe på Hallandsåsen.
Väldigt mysigt här uppe. 

- Har fått internet
ÖVERLYCKLIG!!!!

- Det är beställt TV kanaler.
Så nu kan man titta på TV när allt annat är tråkigt. När det kommer så klart, haha!

- Gissar på att ingen missade stormen Sven?
Strömmen var bara borta en kort sekund. Bokstavligt talat en kort sekund ..

- Idag har det kommit snö.
Vilket gör en hög mysfaktor!
Det mindre roliga är att det är konstant kallt ..

- Älskar min pojkvän mer än någonsin! <3

- Katterna trivs.
Twister ligger på en stol bredvid soffan(40 cm ifrån där jag sitter).
Skruttan ligger i min famn. Väldigt mysigt!

- Det är 13 dagar kvar tills min syster kommer hit!<3
 
- Lite julbelysning har kommit upp.
 
- Ska förhoppningsvis träffa mammi i veckan! <3

- Det är 17 dagar kvar till jul!!!!!!!

- Och nu har jag slut på punkter.
Gissar på att de flesta tyckte det var ganska jobbigt att läsa ändå, haha!

- Last one ... OVER AND OUT!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: