Victoria Solås

2013-12-22
10:28:00

22 December 2013
Endast 2 dagar kvar till jul nu! Pappa och syster kom hit vid runt halv 3 tiden. Jag och pappa åkte vid halv 4 och var framme vid halv 7. Då hade vi även ett stopp på vägen med. Väl framme var det direkt till stallet och hälsa på hästarna. Alla fick en snabb frisering. Ortencia blev så klart pysslat mest med. Passade på att sitta lite granna inne i boxen, något som inte var igår. Älskade lilla häst!

Jag somnade inte förens runt 12- 1 något.Vaknade vid 9 och kunde inte somna om, även om jag ville det. Bara att gå upp. Nu har jag hälsat på Henke och Rolf, ätit frukost, läst bloggar och en del annat. Om några timmar åker jag och mamma neråt. Vi hade planer om att åka tidigare, men det har typ varit storm på västkusten med 7 meters vågor i Varberg och 30 m/sek. Inte det roligaste att köra då kanske?

Nu ska jag gå och göra något som är hemligt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: