Victoria Solås

2013-12-20
12:10:00

20 December 2013
Usch, snart jul! STRESSAD! Jobbade som sagt på Försvarsmakten från 16.30-24. Så jag var hemma lite efter halv 1. Somnade inte förens vid runt 2-3. Och så vaknar jag kl 9! Dessutom innan Alex, som somnade runt kl 11. Bra där. Har en massa att göra idag. Men allt jag vill göra är att dra täcket över huvudet. Har massa blåmärken lite överallt. Träningsvärk i armarna iom alla tallrikar och brickor man sprang med. Men det värsta är att jag har ont i benen. Inte träningsvärk eller så, utan det gör typ ont i skelettet? Helt cp.

Idag ska vi pynta julgrannen.
Jag måste:
- Städa
- Diska
- Duscha
- Sätta ihop sängar
- Samt en miljon andra saker med!
Tur jag har en pojkvän som hjälper mig.

Dock är det väldigt skönt där jag är nu. Ligger i sängen under mitt varma täcke, TV:n är igång och står på Trace Urban som faktiskt är som MTV ska vara, spela musik och endast musik! Datorn sitter jag självklart på iom att jag skriver här. Har även passat på att läsa lite bloggar + äta lite choklad. Ska snart göra allt som står på min lista, snart ...
Salarna det var i.
Detta var efterrätten alla på Försvaret fick igår.
Någon sorts citronglass, en klick grädda, riven Daim samt en jordgubbe.
Svin gott!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: