Victoria Solås

2013-12-17
16:11:00

17 December 2013
Tjaaa, det har inte hänt så där allt för mycket nu på sista tiden sedan jag senast bloggade.
Har haft problem med magkatarren som inte vill som jag vill samt extremt ont i huvudet.
I lördags var vi hemma hos Alex föräldrar på julfika. Vilket innebär en massa kakor och dylikt.
Har städat en del här hemma, diskat och fixat.

Vad händer i veckan då?
- Ska jobba på Försvarsmakten på torsdag.
- På lördag kommer pappa och lämnar min syster här.
- En vecka kvar till julafton och förhoppningsvis så kommer mamma!

Utöver det händer det väl inte så allt för mycket. Ska fortsätta vila mitt huvud samt mage. Yeey!
Tittade just på det senaste avsnittet PH. Nästa kommer kl 10 ikväll. JagVillInteVänta ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: