Victoria Solås

2013-12-11
17:43:00

11 December 2013
God dagens!
Vaknade samtidigt som Alex vid halv 6. Planen var att gå upp, men min mage tar verkligen död på mig. Har lyckats dra på mig magkatarr. Härligt och bra inför jul. Enkelt så kan man beskriva det som när man äter, är du lika hungrig 5 min senare. Men då har du någon som sticker knivar i magen på dig samtidigt. Det kan komma om jag te x dricker té. Inte alls kul ..

Iaf så vaknade jag med detta imorse. Fick en Ipren för att det skulle lugna sig. Somnade om efter någon timme. Vaknade till liv runt 10 och då var magen en aningens bättre åtminstone. Åt frukost vid datorn som vanligt. Tittade på Lorax, haha!

Vid 1-tiden började jag elda. Passade på att diska samt städa en hel del. Det är en massa kartonger ... överallt! Busade lite med katterna, satte igång en omgång med tvätt. Städade lite mera. Alex kom hem runt 4-tiden. Fick hjälp med att hänga upp tvätten samt satte igång en ny en. Nu har vi tänt alla stearinljusen och myser i soffan!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: