Victoria Solås

2013-12-10
12:21:00

10 December 2013
Hejsan alla där ute!
Vaknade utav att magen gjorde svinont. Jättekul ..
Låg och vilade ett tag på fm. Kom mig upp vid 10. 
Suttit och läst bloggar samt skrivit en dikt inför juldagen.
Lägger upp den sen när jag läst upp den, men inte förens då!
Just nu ska jag försöka mig på något nytt.
Är sugen på att måla, så hittade papper och pennor. Visserligen inte mina favoritpennor.
Hittade endast H, 2H och 3H. Jag tycker bäst om 3B och 4B.
Säger inte många så mkt, men för mig gör det de.
Inte nog med att jag ville måla utan jag ville ha lite färg.
När jag hade hittat pennora så insåg jag att jag behövde vässa dem,
Enda vässaren jag hade var den i sminkväskan.
Kom på en idé som jag ska utför. Nämligen färga med smink.
Har ingen aning om hur det kommer sluta. Men kan säkert bli något kul!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: