Victoria Solås

2013-08-25
20:09:00

25 Augusti 2013
Inte alls mkt uppdaterat här inte. Har inte riktigt orkat de senaste 2 veckorna. Varit riktigt trött och haft annat för mig när jag kommit hem. Har varit i Norge och jobbat på travstallet nu i 2 veckor. Har fullt upp alla dagar. Denna helgen har jag till och med jobbat.
 
 
Var där uppe en lite sväng idag med. Några hästar fick gå ute. En skulle tvättas. Till och med mockat 6 av min passhästars boxar. Har 2 st som egentligen gör det. Men på söndagar så står alla hästar inne och inga boxar mockats. Resen av veckan går de ute samt att det mockas.
 
Har även pysslat med alla mina passhästar. Fick en ny igår, eller rättare sagt jag tog han innan någon annan hann ta honom, hehe! Ska äta om en stund sedan gå och lägga mig. Klockan står på halv 6. Yeeey! Tåget går 06.26 ....
 
Bjuder på en bilder så länge tills nästa uppdatering.
 Anarchy - Min nya passhäst
Amerikans  hingst på 3 år.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: