Victoria Solås

2013-04-03
22:25:00

Tredje April 2013
Måste bara slänga upp ett snabbt inlägg! Det jag ville säga var att det har varit så himla kul att jobba idag. De första 2 dagarna var det inte alls mkt folk som kom, därmed lite långtråkigt om man säger det så. Men idag har det varit massor med folk. Alltid haft något att göra. Folk är trevliga och glada. Och det smittar av sig! Fått min första dricks också. Hela 16 kr .. Var duktig och delade med mig till kocken. För det är ju inte bara jag som gör jobbet! Hade inte riktigt någon ork att rida idag plus Kira har gått bra de senaste två dagarna. Imorgon står ridning på schemat efter jobbet. Efter det hämta Alex i Båstad. Jobbar 11-19. Klar med att rida ca halv 9-9. Så är inte hemma förens halv 10-10. Wiiihoo! Snart lite ledigt så det blir skönt. Sa till dem att behöver de hjälp så kommer jag! Har planerat att utnyttja det fina vädret med att vara i stallet. Inte bara rida utan putsa massa hade jag tänkt. Fast det vill säga om Sandra har putsmedel. Men vilken häst-tjej har inte det?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: