Victoria Solås

2013-04-02
22:29:00

Andra April 2013
En väldigt trött tjej sitter nu ihop sjunken i sängen .. Jobbat från 11-19. Putsat fönster och fixat nya "bordsdukningarna" plus en hööööög andra grejer! Direkt till stallet för att rida Kira när jag var klar. Sandra följde med och knäppte lite kort och filmade när jag red. Lånar 2 bilder av henne så ni får se hur hästapållen ser ut. Jag är 174 och Kira är 146+ tror jag. Men hon är iaf söt och charmig! Har hoppat lite småhinder, vilket hon tyckte var jätte roligt! Lyckades få till 2-3 språng där jag bestämde avhoppet. De andra travade vi över i halvtakt och dunkade i utan att bry sig. Tror Sandra filmade lite så ska se om jag kan klara få ut det här på bloggen efter hand!

Skyndade mig hem. Hämtade Alex på tågstationen. Körde hem. Var hemma 15 minuter innan vi åkte till Andersberg. Där blev Alex upp-plockad av Andy och Thilda, så jag får sova själv inatt. Igen ..

Jobbar 13-21 imorgon så ska passa på att rida innan jobbet. Skulle först börjat kl 16-23, men blev lite strul på deras sida. Bläää, jag som såg fram emot sovmorgon .. Nåväl, får bita ihop och jobba på! Ska starta några avsnitt av Game of Thrones så länge tills jag somnar.
Bus ponny!
Är duktig och får beröm!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: