Victoria Solås

2013-04-08
16:43:00

8 April 2013
Blir väl ett till inlägg via telefonen. Jobbade en timme på övertid, ofriviligt .. Glömde av en cola på den ena hembeställningen så fick köra tillbaka plus lyckades få en till hemkörning innan jag fick gå hem. Fick med mig en mini pizza som jag och Alex delade på. Åkte till Harplinge där spenderade jag natten med bästa Nattis! Var uppe med tuppen, lite innan 8 .. Åkte till Halmstad vid lite innan 9. Körde Alex till hans svetskurs. Vid kvart i 11 stack jag till jobbet. Måndagar och tisdagar är riktigt sega oturligt nog .. Vet inte hur länge jag o Nathalie har pratat i telefon idag .. Yeey! Efter jobbet, om 2,5 timme ca, så blir det att handla sen städa lägenheten! Får se hur resten av kvällen ser ut. Ciao!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: