Victoria Solås

2013-04-06
22:31:00

6 April 2013
Slänger upp en mini-uppdatering! Jobbar, jobbar, jobbar. Det känns som om det är allt jag gör. Snart jobbat konstant i en hel vecka. Utöver det hjälper jag Sandra med Kira.

Red barbacka idag i det underbara vädret. Första gången någonsin hon rids barbacka så det känns bra. Hon är faktiskt stencool på det mesta. Traktorer märkte jag av idag att hon reagerade på. Bilar, barn som hoppar på studsmattor osv. Hon bryr sig inte och hon har varit inriden 1-2 månader! Utöver traktorn så reagerade hon på att en skata försökte ta sig ur en plastpåse den hade krypit in i .. Men va sjutton liksom, vilka hästar som varit inridna 2 månader reagerar inte på det? Trots detta är jag riktigt nöjd med henne!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: