Victoria Solås

2013-04-26
19:44:00

26 April 2013
Passar på att blogga medans mina naglar torkar. Vaknade kl 8 och trodde klockan var halv 2. Självklart flyger jag ur sängen för Alex föräldrar skulle komma vid 2. Går in i köket för jag ska göra något att äta. Tittar på klockan i köket, där är den endast 8. Går in i sovrummet helt hundra på att klockan är halv 2. Men även där var klockan 8. Nåväl, satte mig vid datorn en stund. Fick upp Alex vid 9 .. Vid halv 11, tror jag det var, gick vi en vända på stan för att se efter skjortor till bröllopet nästa helg. Hittade ingen. Städade en maaaaaassa när vi kom hem.

Följde med Sara till 3 butiken. Kom tillbaks till lägenheten en snabbis innan vi åkte för att tanka, sedan för att handla. Åkte vidare ner till lillastugan aka godisbutik. Körde vidare ner till Laholm där Sara skulle av hos Robin. Åkte sedan hem. Lagat mat har jag hunnit göra. Potatismos, köttbullar och brunsås med lingon. Mums! Var för 2 timmar sedan jag åt typ och jag är fortfarande mätt ... Har försökt titta på filmen Les Miserable, men de sjunger verkligen heeeeeela tiden. Vilket blir rätt uttjattat ... Håller som sagt på att måla naglarna. Sara köpte 2 nagellack och en billig hårfärg till mig inför bröllopet nästa helg.

Imorgon står det jobb från 18-22 på schemat. Awesome! På söndag står jag nosen mot Göteborg Horse Show!!! Som jag längtar. Önskar bara jag hade iaf lite pengar att slössa för är super sugen på ett par ridbyxor som finns där! Behöver nya ridstrumpor med för den delen ..

Jaja, får beställa hem det när jag väl har pengar ist. Blääää! Vet inte vad som kommer hända mer denna helgen. Blir nog utgång ikväll iaf. I detaljer vet jag inte!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: