Victoria Solås

2013-04-24
17:31:00

24 April 2013
Vaknade upp vid 9 tiden idag. Gjorde inte så jätte mkt fram tills kl 12. Då ringde Kim och undrade om jag kunde köra han till Båstad. Fick med mig Alexs så jag slapp köra, hehe. Körde hem till Andy och Thilda där de "dumpade" mig och åkte till Båstad för att fixa lite grejer. Jag och Thilda satt och pratade om sjukdomar och om livet. Mycket man kan komma fram till på en kopp te! Körde hem Kim och åkte till Simlångsdalen för att hämta Martin. Körde inom Skedala för att hämta mina ridstövlar mm. Kom hem lite efter kl 3. Fortsatte titta klart på "Just go with it". Har precis varit och hämtat Mijha så nu sitter hon här bredvid mig och ska plugga. Ska hjälpa till så gott jag kan!

blev inte så jätte lång uppdatering, men det får faktiskt räcka för idag!
Mijha i min resväska!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: