Victoria Solås

2013-04-23
12:20:00

23 April 2013
Hade ställt alarm till kl 8 och var uppe och kissade innan jag hamnade i sängen igen för att försöka få upp han med. Lyckades inte så jätte bra. Slutade med att han höll fast mig och sa åt mig att ligga still för han ville mysa. Inte ofta det händer så jag tog tillfället i akt och låg stil, haha! Vid lite innan halv 10 åkte vi till Trafikverket med Nathalie. Där hon tog sitt uppskrivningsprov idag. Blev godkänd så var en glad men fortfarande nervös Nathalie som kom ut.

När vi kom hem så hoppade jag direkt in i duschen. Mitt hår kommer antagligen inte ha hunnit torka tills kl 2 då jag ska på mötte med Norre Port restaurang. Får se vad de vill, för jag har verkligen ingen aning. Men de verkade glada så hoppas väl på det bästa!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: