Victoria Solås

2013-04-22
20:11:00

22 April 2013
Vaknade av Alex alarm vid 6 imorses. Gick han upp? Nej. Gick senare upp vid halv 10-10 typ. Åt frukost och fick upp Alex. Jag och Nathalie gick en lång runda på stan. Blev snarare 2-2,5 timme där. Fick med mig hem lite schampoo och ett "cracker-nagellack" i svart för 10 kr. Skänkte resterande pengar, 5 kr, på mitt H&M-kort till Unicef. Kändes som en bra sak.
 
Resten av dagen har vi haft för oss lite allt möjligt. Nathalie bestämde sig för att sminka mig. Ni får se resultatet här nedanför .. I vissa vinklar var det helt okey men färgvalet var väl kanske inte det bästa, höhö! Om ni undrar varför jag har elttejp under ögonen på vissa bilder är för att vi såg det i en sminkningsvideo och vi ville se om det fungerade bra på oss med. När hon var klar med mig var det så klart min tur! Är riktigt nöjd med min faktiskt!
 
Målade naglarna igårkväll.
Innan sminkningen
Allt smink
Väldigt ifyllda ögonbryn med eltejp under ögonen ..
 
Av med eltejpen = fina märken
Nathalie är koncentrerad!
Slutresultat!
 
Ormen var lite hungrig så han åt en mus!
Nathalie blev en regnbåge! Hade 7-8 olika färger i ögonskugga. Blev faktiskt riktigt nöjd! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: