Victoria Solås

2013-04-21
20:10:00

21 April 2013
Hejsan hoppsan!
Idag har det inte hänt så mkt alls. Somnade vi 11 tiden igår, Jag och Mijha hade filmkväll. Eller innan det skulle vi vara nyttiga och gå en promenad. Hamnade vid solstolarna vid Nissan eller om det är Lagan? Iaf så gick vi hemåt. Var hemma i 5 minuter innan vi bestämde oss för att gå hem till henne för att popa popcorn. Jag hade köpt mickropopcorn men dum som jag var insåg jag inte att Louise tog ju med sig sin mickro hem. Tog med oss alla såna mickropop hem till henne. Där popade vi dem sen gick vi hem till mig igen. Tittade på Wedding Date och sedan på Despicble Me. Fast somnade efter typ 10 min. Vaknade vid 11 och gick typ o la mig efter det för Mijha skulle typ gå när jag vaknade, haha!

Har inte alls gjort mkt idag förutom att titta på film typ. Alex kom hem vid ca 5 tiden. Var ute och gick en promenix med Kim vid halv 6. Var tillbaka hemma vid halv 8. Nathalie kom lagom hem till att jag kom hem. Skulle gått och spelat boll med Mijha men hon frös lite så det blev inget med det. Nu ska jag åter g¨till att inte göra någonting alls.
Ciao!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: