Victoria Solås

2013-04-16
20:40:37

16 April 2013
Tjaaa, lite dåligt med bloggning som vanligt. Var uppe med tuppen kl 6 imorses. Körde Alex till hans kurs vid 6.45. Kom hem och gick direkt o la mig för att sova en stund till. Hade satt kl på 10. Var fortfarande trött när den ringde tyvärr .. Åt lite frukost medans jag satt vid datorn. Hjälpte Nathalie med hennes tvätt. Åkte till jobbet vid 2. Möts av att grejerna framför fönstrena o dörren är "igenbommade". Satt en lapp på den där det stod elproblem. Ringde chefen o fick gå hela vägen till baksidan. Var någonting vid huvudström grejsen som var trasigt. Så fick ut en fältsäng på baksidan. Där låg jag skönt och solade i mer än en timme!

Vid halv 4 körde jag chefen till Nyhem o stack hemmom en snabbis. Kastade i mig lite mat innan jag stack vidare till nästa destination. Plockade upp chefen och åkte tillbaka till restaurangen. Vid 17.15 typ kom strömmen igång. Bara att sätta igång med att sopa samt moppa golvet. Har haft endast en hemkörning idag. Är inte alls pepp på att jobba något mera. Allt jag vill är att sova. Men livet är inte alltid rättvist! Är ju endast 1,2 timmar kvar. Kunde som sagt ha varit värre. Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting alls!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: