Victoria Solås

2013-05-01
10:25:00

1 Maj 2013
Igår gjorde jag inte alls mycket. Vaknade runt 9 tiden efter att jag hade somnat om för Alex gick upp vid 6-6.30. Åt frukost i form av maten vi åt plus fick med oss hem av Alexs mor igår. Super gott även idag! Tittade på maaaaassa avsnitt av Two and a half men. När klockan blev 5 var det dags att fixa sig inför jobb. När jag skulle gå fick jag ett litet dilemma. Mina nycklar var borta. Hittade dem inte någonstans .. Yeeey! Blev bara några minuter sen. Brukar alltid vara på plats en 5 min innan jag börjar.

Var en riktigt härlig kväll med massa trevligt folk. Stämningen var riktigt bra. Mat och dricka svämmade över. Vågar inte uppskatta hur mkt folk. Men mer än vad jag har vant mig vid de andra 2 tillfällena jag har jobbat. Har lärt mig finessen med att ta flera tallrikar med mat på en gång iaf! Och man fortsätter lära sig nya grejer heeeela tiden. Nästa jobbtillfälle blir på fredag om de inte ringer in mig under veckan.

På vägen hem stötte jag på Sofia och Mijha. Mijha följde med hem en sväng. Stannade inte uppe så länge iom att man var rätt trött efter allt folk. Tittade på några avsnitt TAAHM.

Vaknade rätt så tidigt idag. Har inte gjort mkt än så länge. Det enda som är planerat för min del är att färga håret samt att Mijha ska testa min "bröllops-hår-uppsättning". Tror jag och Alex skulle hitta på något ihop. Men vet inte riktigt vad. Får se vad dagen har att komma med!
Blev en bild ifrån igår på Instagram - VictoriaSolas

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: