Victoria Solås

2012-09-23
21:41:55

Duktig tjej!
Kommit hem nu, skööönt! Pysslade lite med Legolas samt Ramzes. Har städat mitt rum. Äntligen ser det ut som om någon bor där igen och ingen som håller på att flytta? Haha, har även tvättat kläder och en del andra sysslor.
Har även, duktig som jag är, plockat i ordning lite kläder som jag kommer skänka till välgörenheten. Det är väl rätt onödigt att samla på sig massvis med kläder genom åren och knappt använda dem? Så nu ska någon annan lycklig person/personer få ta del av mina grejer på ett bättre sätt än vad jag kan!

Min käre morbror har tittat lite på min knas dator. Så nu fungerar den bäääääättre än förut! Slipper nu krångla med att jag ska ha upp en internet sida i en 10 minuter .. Får se hur hårt jag kan pressa den innan den gör som vanligt, stänger av sig. Som sagt knaaas!

Nu ska jag slå på en film och krypa ner i min bäddade säng <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: