Victoria Solås

2012-10-29
19:46:00

29 Oktober 2012
Satte klockan på halv 8, gick dock inte upp förens 8 ... 8.10 ringer Lena och säger att vi var tvugna att åka direkt in till Falköping. Skulle egentligen bli hämtad halv 10. Det var planen! Var tvungen att åka med henne in, annars hade jag aldrig tagit mig in till mötet vid 12 idag.
 
Nåväl, kommer ditt. Fixar med en miljon grejer. Mötet gick bra. Har testat de olika kaffe maskinerna. Hur man gör skummad möjlk osv. Sen har man varit duktig och städat, putsat, flyttat grejer och en miljard andra småjgrejer. Fint som attan kommer det bli iaf!
 
Åkte hem vid 5. Började elda lite. Bytte om till "stallkläder". Tog in hästarna. Tog tempen på Ora'miss plus gav henne pencelin. Hon har lyckats få ledinflamation, kul! Orkade verkligen inte pyssla med hästarna idag. Ville bara komma mig in i värmen igen. 
 
Gick in. Gjorde varma mackor. Medans de var ugnen, så passade jag på att diska. Duktigt! Har ätit mina mackor samt tittat på ett avsnitt av Criminal Minds.
 
Har gjort en deal med mamma. Hon tar sig av stallet och jag städer huset. Toppen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: