Victoria Solås

2012-10-23
22:54:00

Trött ..
Vaknade 09.42 idag. Har ändå klockan på 10 så jag inte ska sova bort hela dagen. Gick upp. Diskade medans jag väntade på att mina varma mackor blev klara. Tog ca en 30 min. Åt frukost till ett avsnitt Criminal Minds.

Gick ut och mockade alla boxarna samt fyllde hösilag. Gick in och fortsatte diska. Tog mig ca 1,5 timme att bli klar med det .. Mamma kom in och sa att vi borde göra ett diskschema. Sagt och gjort gjorde jag, haha!

Åt lite pan pizza till ytterliggare några avsnitt Criminal Minds innan jag gick ut och fyllde vatten överallt. Fick muta in stona med en hink idag. Opéra var så dum att hon ville inte in. Så medans hingstarna kom in fick hon vänta på sin tur.

Ortencia blev ompysslad med. Lite lättare att borsta med showshine på plus kort man igen, höhö! Ska nog rycke Ortencias man imorgon om jag orkar. Idag fick hon uppleva rakapparat under hakan. Något som var otroooooligt läskigt!

Nästa häst till pers var Legolas. Funkade fint att ha han på stallgången trots att stona var runt omkring och stack ut sina huvud. Även han blev klippt mannen på. Hans är otroligt mkt enklare då den är mkt tunnare! Även öronen blev klippta. Något som var mindre omtyckt .. Han tyckte att pälsglans flaskan var lite smått läskig.

Gick in när de var färdig ompysslade osv. Åt lite mat samtidigt som man tittade på "The Notebook". Härlig kärleksfilm! Grät inte när jag såg Titanic, men till denna gör jag!
Legolas i Ortencias täcke. Kommer inte ihåg om detta täcket var i 125 eller 135 cm. Den är lite stor i bogen på Ortencia. Men på han sitter den perfekt!
 
För övrigt mina 2 favirit hästar på samma bild!<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: