Victoria Solås

2012-10-08
00:39:00

Tråååk
Idag har det verkligen inte hänt mkt alls! Somnade runt 4 tiden, tror jag? Vaknade av att Alexs telefon ringde vid 11. Gick bort till Kim och sa hej då innan han skulle upp till Stockholm igen. Tyvärr så missade han tåget. Hans tåg var redan inne och bomarna gick ner. Så han gick under dem och blev därmed stoppad av en konduktör ..

Var kvar med Simon och Louise. Fick mat. Åkte till Båstad/Hallandsåsen. Var där en stund. Åkte vidare hem till Alexs och Saras föräldrar. Åt mat. Åkte tillbaka till Halmstad. Har suttit och spelat kort och lekt med katterna en braaaa stund. En ny "uppfinning" är ett trasigt fiskespö me en kort bit fiskelina + fästa en leksaksmus därpå. Både Twister och Skruttan blir helt galna!

Nu ska jag läsa lite bloggar sen starta en fillm. Förhoppningsvis får jag en lååång natts sömn!
Dagens bild är ifrån balen på Emilia, Linnea, Frida och jag. Saknar Plönninge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: