Victoria Solås

2012-10-11
00:31:00

Seriöst!
Min blogg håller typ på att lägga av??!?!?! FÖrst försvann min header och nu har min bakgrundsbild försvunnit!! Visst, det tar inte lång tid att rätta till det. Men sjuuuukt jobbigt och onödigt!

Idag sattes klockorna på 9. Snooooozzade ändå till 11 då jag gick upp. Dock gjorde inte ALex det. Han gick upp kvart i 12 istället. I mellan tiden passade jag på att sminka mig. Sara åkte efter en liten stund. Vi åkte senare mot Höganäs där vi hälsade på deras mormor och morfar. Fick äppelpaj och även middag. Super gott!

Drog en sväng till Båstad efter Höganäs. Var där en liten stund innan vi drog hem till Halmstad. Här har vi nu varit i ca 3,5 timme. Hunnit titta på film och prata en heeel del. Simon och Andreas kom över en stund. Dock är jag så osocial och sitter här vid datan.

Ska bara fixa bakgrunden på bloggen sen ska jag lämna datan och vara mer social.
Ciao!
Bild från studenten. Sakan!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: