Victoria Solås

2012-10-06
16:02:00

Party!
Som sagt blev det party party igår. Meningen var att vi alla skulle vara "hemma" i lägenheten hela kvällen. Så var det för det mesta. Jag skulle baaaaraa gå och hälsa på Frida som var ute på krogen. De tog inträdde på B&B så jag kom inte in. No moneeey. Så vi gick till Corner istället. Ebba bjöd på cider och vi var på dansgolvet en stund.

Var där en stund innan vi gjorde ett försök på att få in mig på B&B. De hade nämligen hängt in min jacka där så jag hade nr lappen men ingen stämpel. fick vissa legetimation som låg i jackan och fick sedan en stämpel, höhö! Slapp betala 50 kr inträdde. Me haaaappy! Stannade kvar till lite över 2. Då skulle Frida och Ebba hem så jag knallade också hemåt.

Väl hemma igen drack lite till. Spelade en hel del kort och runt 5 tiden gick vi och la oss. Nu på morgonen( kl 14.00, höhö ..) gick jag o Alex och köpte frukost. Städat lite medans jag väntade på att mina rostade mackor skulle bli klara. Åt och spelat kort med Sara. Nu ska vi knalla bort till affären och bestämma vad vi ska äta till middag!
Den översta är från B&B och den understa är ifrån Corner!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: