Victoria Solås

2012-10-24
21:02:00

Planering
Segade lite med att gå ut efter mitt inlägg här, hehe .. Var klar i stallet allt som allt vid kvart över 2. Åt lite mat och tittade på några avsnitt Criminal Minds. Ända fram till kl kvart i 6. La in lite mera ved i pannan. Hämtade en ny skottkärra och fyllde den med ved.

Gick ut i stallet och tog in skrutthästarna. Opera ville inte helt komma in i dag heller .. Längre ner i deras hage så är det stenmur och det är en passage vid ett hörn. Självklart är det en vattenpöl där, vilket inte uppskattas. Där vägrar hon iaf gå. Hon kommer när hon är sista hästen kvar ute, haha!

Både Legolas och Ortencia blev ompysslade. Orchid var nästa häst på tur. Fått en "spa-behandling" hon också. Mannen utred, öronen klippta, skägg bort plockats med rakapparat, ingen reaktion för övrigt! Skönt med äldre hästar som har varit med på en hel del!.

Gick in och åt middag. Hamnade sedan här framför datan. Har läst lite olika bloggar. Ska se några avsnitt Criminal Minds innan jag somnar.

Har stallet imorgon med. Utöver det ska jag även köra syster till tandläkaren vid 13.00. Så planerar att gå upp halv 9. Blää, jag som brukar gå upp runt 10 ..För att hinna vakna, äta frukost samt iaf mocka innan jag ev måste åka. Hoppas det blir mamma som kör henne. Men får iaf vara beredd på att jag kör, yeeey!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: