Victoria Solås

2012-10-27
20:18:00

Funderingar
Börjar bli riktigt sugen på att flytta in till Falköping faktiskt. Kan ganska enkelt få boende. Eller ah, enkelt och enkelt. Det är ju en massa hit och ditt visserligen.

Om jag nu flyttar så hade jag sparat massvis med bensin pengar och ev en bil. Super nära till jobbet. Mkt bättre att kunna gå några hundra meter ist för att åka bil i 30 min liksom?

Nåväl, får fundera vidare och se hur läget blir längre fram. Först måste jag ha en lön som är stadig. Just nu känns det som om den kommer gå lite upp och ner, men men det är ju iaf en början.

Är trött på att vara hemma och inte ha någon vän nära sig. Har ju stallet och hästarna, men vill ändå kunna umgås med folk istället för att sitta fast här hemma hela tiden!

Finns ett stall och en ridskola ca 3 km ifrån/inne i Falköping (typ?). Hade ju kunnat ta ditt en häst om jag vill hålla igång ridning. Jag kan ju ändå inte göra så mkt här hemma. När vintern kommer blir det mörkt och antagligen snö, eller inte. Då är det ju verkligen super enkelt att sätta sig och rida på en ridbanna som är igen snöad .. Ja, jag har världens problem!!!

Orkar inte med vissa människor här hemma förövrigt. Mest lust att flytta ner till Skåne och isolera mig där. Typ som en ny start. Det lär väl knappast hända ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: