Victoria Solås

2012-10-28
21:19:00

Duktig tjej
 
Jaa, idag har jag faktiskt varit duktig! Förutom att jag nästan fixat allt i stallet så har jag även longerat Legolas och ridit Ortencia.

Utvärdering av Legolas:
SUPER PIGG!
Massa bockningar, race rundor osv. Det värsta var att man kunde inte låta bli att skratta åt hans fula hopp och skutt heller!

Utvärdering av Ortencia:
Vääääldigt pigg.
Valde att ha på mig säkerhetsväst då hon ändå inte har blivit riden på 5 månader .. Hon var bara väldigt pigg framåt, inga hopp och sprätt som jag hade förväntat mig. Syster var med och filmande, mest för att hon ville ha på film om jag nu hade flugit av. Skadeglädje? Oooh ja!

Själva ridpasset vart inte så långt ca 20 minuter. Skritt, trav och lite galopp. Mest för att få bort henne energi. Tänkte jag skulle lägga ut filmen senare eller imorgon. Är väldigt nöjd för övrigt med hur hon var att rida. Inte så mjuk i munnen som hon har varit. Inte så konstigt då hon inte varit riden på ett tag. Annars var hon super fin!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: