Victoria Solås

2012-10-19
12:35:00

Dagarna
Inte orkar blogga på några dagar. My bad! I förrgår var vi i Båstad och hade spelkväll samt åt både äppelkaka och körsbärspaj. Åkte hem runt 4 på morgonen ...
 
Igår hände heller inte så mycket. Åkte hem till Alexs föräldrar och åt middag där. Alex åkte vidare till klättring och var bort 3 timmar typ. Själv skaffade jag mig en egen sysselsättning. Sortera Alexs mamma Annikas kokbok. Tog mig bara ca 2,5 timme! Men det blev bra sorterat. Olika indelningar osv. Inga lösa papper längre utan allting sitter nu fast i permen. Åkte hem runt 12 tiden, tror jag?
 
Vaknade första gången idag vid 10, somnade om och vaknade vid 11. Då jag även passade på att gå upp! Sprang bort en sväng till Östras bakeri och köpte frukostfrallor!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: