Victoria Solås

2012-11-27
19:21:00

Trött ...
Är verkligen super trött .. Det var jag runt 5 tiden också. Höll på att somna medans jag tittade på BBT.

Har varit ute och tagit in hästarna. Som för övrigt krånglade .. Stona gick bra att ta in. Men hingstarna kom in i helt fel ordning. I vanliga fall är det Legolas, Ramzes och sist Zahyr. Idag vart det Ramsez, Zahyr och sist Legolas. Han ville inte komma in, så då får han rent av skylla sig själv ..

Ska titta lite mera avsnitt BBT nu. Förhoppningsvis somnar jag till dem, men risken är att jag inte kommer göra det. En sömntablett hade ju varit en lösning. Men massa grejs i tabletter så vill ju helst inte ta sånt.

Nåväl, have a great life!
Bild ifrån Frankrike!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: