Victoria Solås

2012-11-17
21:52:00

Trött cheeey!
La mig vid 11-tiden, men kunde inte somna förens 1-2 typ!? Sen har jag vaknat upp ur ett x-antal mardrömmar i tillägg. Så när jag fick ett sms av bäääbe skulle gå och lägga sig (06.53) kunde jag inte somna om. Var reeeeeeedigt trött och hade ingen ork med livet alls!

Pallrade mig iväg till jobbet. Vid ca halv 11 så började det trösa in folk i massor under resten av dagen. Satt inte ner 5 min för det var alltid något som skulle göras, folk som skulle serveras m.m. Roligt nu när det börjar komma folk!

Haha, "vår" stammis hade dragit ditt en del folk. Och de skulle fortsätta träffas varje lördag kl 11. Som utmaning skulle alla som var där försöka ta med sig 1-2 vänner tills nästa gång! Full rulle for sure!

Kom hem. Hade besök av lite folk. Fixade vatten och hö i stallet. Tittade ett avsnitt av CM, innan jag slutligen gick ut i stallet då hästarna fick komma in. Efter det blev det pizza och mys till King Arthur som rullade på tv.

Nu har jag läst klart mina bloggar. Ska lägga mig och spela spel eller ringa A. Blir nog det sistnämde, höhö! Jaja, får se. Kommer slockna direkt iaf! Eller så ligger jag vaken i några timmar, sömmlös ...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: