Victoria Solås

2012-11-05
21:11:00

Snabbis!
Jobbade från 9-14 idag. Varit rätt lugnt? Var mer folk på lördagen än på en måndag. Mmh, jaja! När det blir mer känt så kanske det går bättre right?

Var hemma ca 3. Gjorde lite mat och satte mig framför datorn och tittade på mina älskade avsnitt CM! Vid 5 tiden så somnade jag, sjuuukt trött och har knappt kunnat sova inatt .. Kvart över 5 ringer Linnea och säger att hon är i närheten!

Min saknade lilla värmläning kom sedan på en kopp kaffe och en långpratstund och lite smått och gott.

Har suttit och läst bloggar ett tag nu. Även pratat med A och imorgon kommer han! Yeeey! Visserligen fram emot eftermiddagen/kvällen. Men det är ju alltid något! Super glad? Oh yes!

Nu blir det sängen för min del. Super trött. Det bästa botemedlet för det är ju så klart soooovmorgon + inget jobb. Men mest sovmorgon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: