Victoria Solås

2012-11-28
21:00:00

Öra
Har ingen bättre fantasi på rubrik så det får bli där jag bor, i Öra! Yes, you heard me! Det finns till och med en kyrka ca 200 m ifrån där jag bor. Not bad?
Ytterliggare 4 km bort så finns Kärråkra kyrka. Bodde mitt emellan dem innan. Det värsta var att man kunde höra båda två kyrkorna när de började dra i klockorna ...
Nu förstår ni vad jag menade med att måla mellan plattorna i taket!

Nåååååväl, jag har tittat på en del avsnitt av BBT. Pratat med farmor. Tagit in hästarna. Pysslat om dem allihopa, för en gångs skull! Gick in. Duschade. Hamnade här framför. Läst bloggar. Bloggar själv. Ska strax se vidare på BBT. Sova sen startar en ny dag!
Bästaste Ortencia säger god natt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: