Victoria Solås

2012-11-16
21:24:00

Lycka!!
En bild säger mer än 1000 ord, och vet ni? Det stämmer!
 
Svävar just nu på rosa, fluffiga moln! A kom hit och överraskade mig. Gissa om jag blev glad?!!?! Har haft ett stort leende på läpparna hela gårdagen och idag! Att en sådan sak kan få en på så gott humör? Kan inte annat än säga underbart!
 
Han åkte tyvärr hem vid 3-tiden. Fixade allting i stallet. Efter det körde jag syster till Herrljunga. Hon skulle på Halloween party imorgon, typ 2 veckor sent bara, haha! Passade på att småhandla lite granna. Körde sedan hem och gjorde köttullar, potatismos samt brunsås till mig och mammsen. Myste och tittade på Guldkompassen.
 
Jaja, hamnade så småningom här framför datorn. Undrar när jag kommer kunna somna. Är iaf supertaggad på nya dagar, nya tider och nya stunder. Tack vare världens bästa som kom och hälsade på!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: