Victoria Solås

2012-11-11
21:03:00

Lätt irriterad tjej!
Ja, jag är inte så duktig på att uppdatera längre känner jag. Hänt en hel del i det sista. A har varit här tis-fre. Har jobbat ons-fre. Har fixat en del i stallet osv. Utöver det har det inte hänt så mkt.

Varit på mötte ang jobbet. Blir ännu mera nerskärningar i mina jobbtider. Jätte roligt. Hade jag jobbat som jag fick från första början skulle jag fått ut lite över 10.000 kr. Nu får jag ut lite mindre än 7.000 kr. Dags att söka nytt jobb? Typ ..

Jaja, livet är inte perfekt!! Har bara lust att försvinna ner till Halmstad och få ett jobb där. Det hade ju varit sjuuukt perfekt! Allt känns så underbart där. Har för det första mkt mera vänner där en vad jag har här. Har typ 1 här .. För övrigt sitter jag ändåså bara på mitt rum och glor på min data dagarna i ändå. För hästarna är inte skodda så kan ju inte göra något med dem.

Det mest underbara som hade varit, skulle vara att vinna någon/några miljon på lotto! Livet hade få sjutton löst sig mkt bättre ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: