Victoria Solås

2012-11-04
21:38:00

Bildbomb
Måndags: Cindy hjälper mig översätta kaffemaskins-manualen!
 
Så som det kan gå när man rakar benen. Ett hak, nästan, rakt igenom nageln. AJ!
 
Torsdag: Skulle till lokalen och öva, men hunden blokerade vägen ..
 
Världens godaste kladdkaka!!
 
Min vackra jobb- outfit, överdelen
 
Och nederdelen!
 
En liten del av lokalen
 
En av 2 ingångar.
 
Gjorde en Cafe Latte till Lena som jag är väldigt stolt över.
Största mängden skum, jag lyckats hittils att göra!
 
Egopic innan jag gick ut i stallet. Söwt!
 
Idag var jobbdag nr 2!. Även den avklarad utan extra strul. Fast .. När jag skulle göra en liten Cafe Latte så ville den inte alls med mig. Bara strejkade, så de fick en stor iaf. För den ville. Knepigt!
 
Imorgon är en ny jobbdag. Jobbar från 9-18, ev 19. Är ej helt säker på det. Need to check it up! Förhoppningsvis så kommer A imorgon med. Myyyyyyys, på hööög nivå!
Tror jag spriiiiicker av längtan!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: