Victoria Solås

2012-11-27
16:40:00

27 November
Jaa, jag tänker börja med att skylla på internetet. Min syster har haft internet, men inte jag?! Craaaaazy! Nu är det iaf tillbaka. Jag och syster är ensamma hemma. Mamma är på kurs hela veckan. Vilket betyder att jag får fixa allting i stallet. Än så länge har det gått bra.

Har typ regnat konstant sedan söndagen så det började med att snöa!!? Mindre glad tjej ... Det har gått en timme från att jag har släppt ut dem till att de vill in igen pga regnet. En häst har börjat hosta, så hon har nu på sig täcke inne och ute. Självklart den med allra tjockast päls, Ora' miss .. Ortencia och Legolas har alltid täcken på, hehe!

Agerar målare hos grannen nu också. Har målat listerna vid taket. Samt så är det plattor i taket så mellanrummet mellan plattorna har jag målat idag. Fårstår hur Michelangelo kände sig när han målade i Sixtinska Kapellets tak. Aj säger min nacke!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: