Victoria Solås

2012-11-18
20:22:00

18 November 2012
Oj, snart är det ett nytt år. Tiden går så otroligt snabbt!

Klockan stod på 8.15 idag, halvt "sovmorgon" kan man säga. Somnade rätt snabbt igår som tur var. Kom inte alls mkt folk idag. Så har fått småpussla med en hel del osv.

Skulle ha gymmat idag, men tack vare en bakfull syster, så var den planen bara att krascha .. Körde först inom Floby och fixade en sak. Sedan vidare till Herrljunga för att plocka upp henne. Väl hemma åt jag lite samt tittade på ett avsnitt CM. Fixade det sista i stallet(vatten och hö) innan hästarna fick komma in. De har fått en nattlampa nu!

Hamnade framför datorn igen. Tittade ytterliggare ett avsnitt CM. Har borstat tänderna nu så jag slipper gå ner när jag är jätte trött. Då är risken att jag piggnar till och inte kan somna. Vilket inte är så jätte roligt ..

Vad händer annars då? Jo, jobb imorgon med. Visserligen från 14-18. Så får nog gjort en del i stallet.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: