Victoria Solås

2012-05-26
19:38:50

I Believe - Connie Talbot

Ortencia innan ridningen för någon vecka sedan. Red trots att jag ev hade en spricka i tån.
Longerade Tuss, samma dag som jag gjorde illa tån.
Dagen efter blev det uteritt på Tsunami.
I måndags då vi bestämde oss för att skippa konstmuseum och stack in till stan istället.
Jag och bästaste Nathalie!<3

Frukost i Göteborg. Behövdes ett avbrott i shoppandet.
Igår, fredag, fixade vi naglarna hos Malin i Kålered tror jag det hette.
Mina akrylnaglar.
Mina balskor i ormskin. Ska låna en väska av Charlotte att ha till i samma färg.

Vad som mera följde med hem ifrån Göteborg:
- Strumpbyxor
- Hårnålar med rosa strass(matchar till klänningen)
- Knästrumpor i beige.
- Silikon-bh eller vad man nu ska kalla det
- Mina balskor ifrån Binco
- Ett par vita skor ifrån Fred Perry.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: