Victoria Solås

2012-05-16
08:33:34

The Edge Of Paradise - Kamelot
En liten bildbomb på vad som hänti det sista :)
Min balklänning, inte den bästa biden eller klänning. Men den får dugga!
Uteritt på skolhästarnai ösregn ..
Lillhästen innan lektionen.
Massa bomövningar. Var super duktig! Hoppade studs för första gången. Dock kunde dem inte gjort det mera svårare när det var på böjt spår för en häst som aldrig hoppat studs ens. Plus det var lite väl stora avstånd för henne.
Bomövning på Qalle Bus sen.
Frida på Funchal
Sötnosen innan ridningen igår.
Tuss fick också vara med, höhö :)
Blev en tur i klätterbackarna. Nu är det endast några få dagar kvar som jag har henne här på skolan. Super tråkigt, för jag har absolut ingenting annat att göra!!!

Nu ska jag vara duktig och jobba på lektionen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: