Victoria Solås

2012-05-13
21:16:02

The A-team - Ed Sheeran
Att jag fortfarande har läsare är helt otroligt!
Blir nog lite bättre  uppdatering framåt tror jag.
Vad har då hänt i den senaste tiden?
Jag har fått min första parkeringsböter, haha!
________________________________________________________________________________________
Min häst har gått på hackamoore för första gången och var helt uuuuunderbar på det!
Nathalie åkte nyss hem så är själv i huset fram till fredag.
Så åkte till skolan och sitter halvt o pluggar tillsammans med Fanny
I helgen åker Ortencia hem .. Kommer vara helt tomt att inte kunna åka till stallet något mera! Det är 3 veckor kvar till studenten. Kommer seriöst gå upp i rök av rastlöshet!
________________________________________________________________________________________
Om 2 veckor är det bal.
Det är skolmästerskapen som jag ska vara med på MP.
________________________________________________________________________________________
Kvar att göra i skolarbeten:
- Sista Historia A prov på onsdag. Vilket innebär ca 60-70 frågor på Andra världskriget samt Kalla kriget.
- 5 Engelska C uppsatser att göra.
- 2 inlämningar ifrån det förra temat.
- Ett prov som kommer nästa vecka eventuellt.
_______________________________________________________________________________________
Tja, orkar inte sitta här mera då det är maassa att göra och jag borde utnyttja tillfället med internet på ett korrekt sätt istället för att sitta här och svamla!
Hejsvejs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: