Victoria Solås

2012-05-10
11:11:57

Scarecrow - Nomy
Suttit och lekt med elektirska grejer hela fördmiddagen.Har kopplat om eluttag, strömbryttare, hur man sätter ihop till sladdar osv. Ska börja jobba med en elplanering också.
Kan berätta lite kort om gårdagens ridpass på skrutthästen.
Jag och Fanny bestämde oss för att hoppa litegranna. Var på utebanan och det ööööösregnade. 5 minuter ute så var man dyngsur! Red fram i alla gångarter innan vi började bygga om de hindrena som redan stod ute.
Sjuuuukt stoltöver min lilla häst! Vi hoppade vår första kombination samt gjorde vårat första galoppombytte! Gladare ryttare kan man inte vara. Hindrena vi hoppade låg på 80 cm - 1 m så allting går supert! Dock har jag inga hoppbilder på henne så det måste fixas snarast! Hade velat vara med och tävla i helgen i Harplinge, men vill verkligen bara komma hem en sväng!!
Nu ska jag vara duktig och vara med i lektionen. I em har vi ridning. Frigolit fick gå i klätterbaken och Floyd fick sig ett dressyrpass! Lite smått mör i kroppen. Får se vad denna dagens ridning ger. Ortencia ska jag skritta ut en tur på.
Hej svejs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: