Victoria Solås

2012-05-22
12:29:11

40 oz. - Brokencyde
Dagarna går snabbare och snabbare. Åkte in till stan igår. Skippade lektionen då vi skulle åka in till Mjellbys konstmuseum .. Kände att det var bättre att åka in till Halmstad, haha. Sagt och gjort åkte jag, Fanny, Nathalie, Isabelle, Cristina och Linnea in.
Vädret på topp, underbara vänner. Kan livet bli bättre?! Åt glass, tittade på ev balskor och solade. Åkte hem vid 4. Åkte till prästgården och hjälpte Nathalie med Magic. Hämtade Isabelle och så grillade vi. Tittade på film o spelade kort med Linnea sen. Fortsatte titta film till kl 12 innan jag gick och la mig.
Nu ska jag på möte sen mot ugglarp Hästklinik. Har lektioner till kl 7-8 idag pga 3 årstestet som skolan håller i.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: