Victoria Solås

2012-05-21
11:22:55

Heart Shapped Glasses - Marilyn Manson
Åkte tillbaka till Plönninge igår. Pappa var snäll och körde mig till Gbg. Åkte tåg till Halmstad. Nathlie och Niclas var snälla nog och hämtade mig. Åkte en sväng till Maxi. Köpte knäckebröd, mjölk och sallad. ÅKte hem. Började titta på New Years Ewe. Holm kom efter en stund. Klockan blev väl halv 2 innan vi kom i säng.

Blev väckt vid 8. Gick ut och solade vid kvart i 9 -> halv 11. Hann faktiskt få färg och det är verkligen suuuuper varmt! Nu sitter jag på min mentorstid och gör ingenting. I em ska vi åka till den Italienska glassbaren med klassen. Dock så sa de ifrån för sent så jag har ju inga pengar med mig .. Har en lektion utöver detta.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: