Victoria Solås

2012-03-29
09:03:38

Ops Vi Gör Det Igen - Sommarpojkarna

Väldigt gammal bild, men saknar att fota så. Har för lite fritid helt enkelt!

Tjaaa, har gått ett tag sedan jag sist bloggade, dålig stil I know!

Vad har då hänt? Jag har gått i skolan, hade lektioner hela dagen igår. Hade ridning sista passet/em. Gick inte så bra som jag ville då jag kunde skritta. Trava en långsida innan jag var tvungen att bryta av pga smärtan i knät. Cool Breeze som jag red har en större gång än vad Ortencia har plus hoppsadel var völ inte det bästa för knät ..

Gick till stallet. Mockade och fixade allting. Blev ingen ridning pga knät plus hon behövde en dag ledigt. Holm kom efter en stund. Letade och letade efter Nickeboy(Nathalies poooojke) Åkte till Max och åt lite granna då vi var suuuper hungriga. Såg på film. Åkte in till Halmstad. Såg på film. Sov.

Satte klockan på 5.15. Det sved att höra klockan då. Fick skjuts till skolan vid 5.50 ca. Var framme 20 min senare. Bytte om. Körde bil ner till stallet och hade utsläpp med Nattis. Vi har hunnit äta frukost samt sitter på första lektionen för idag!

Har svenska för tillfället och biologi sen. I em har vi ridning. Ska rida min egna häst. Får se hur det går, höhö. Ska även försöka vara så duktig och plugga och ev gymma idag med! Kanske uppdaterar mer senare

C'Yaaaaa!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: