Victoria Solås

2012-03-15
19:16:00

Turn This Club Around - R.I.O

Blev en bild från longeringen innan. Inte bra alls med en telefon och häst i rörelse!
 
Turen i stallet blev inte så lång. Tog ca 40 minuter på mig att mocka, göra mat, tvätta krafthinkarna/vattenhinken och krubban samt ta in Ortencia. I vanliga fall går det 20 minuter ..
 
Longerade som sagt på utebanan. Hon var rättså pigg. Men när det väl kom cyklande människor i reflexjackor, då flippade hon helt. Fick världens trav och blåste upp sig som satan!
 
När hon lugnat sig efter det, tänkte jag att hon kunde hoppa Plönninge-"hindret". Ett plastskynke spänt upp och är ca 40-50 cm högt om ens det. Släppte henne på en gång och gick helt amok! Filmade det så tänkte slänga upp det här så småningom, haha! Ett gott skratt förlänger livet är det ju sagt!
 
Fanny var duktig och skjutsade mig på cykel hela vägen hem, haha. Tummen upp för henne. Jag var bara snäll och hjälpte henne med hennes sjukgymnastik, höhö .. Suttit här och skrivit på min fördjupningsuppgift. Dock så tröttnade jag. Ska äta min kiwi och dricka mitt varma vatten med honung i. Mums!

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: